Τετάρτη 3 Απριλίου 2013

 Ποτέ μου δεν είχα παράπονο από τους γκόμενους που προέκυψαν στην ζωή μου, προφανώς και δεν είχα, εδώ πέρασα το μισό της ζωής μου πάνω από ένα τεστ εγκυμοσύνης, από εκείνα με τις γραμμούλες, τα μάπα, ξέρετε. Βεβαίως όλοι τους ήταν μαλάκες και σαβουρογάμηδες, του ενός του ξίνιζε το προφυλακτικό, ο άλλος έλεγε προσέχω προσέχω, ο τρίτος ήταν τόσο προικισμένος που το έσπαγε. Πες ρε άνθρωπέ μου πως είσαι γύφτουλας και το πράμα είναι χρησιμοποιημένο. Δεν θα σε φάμε. Και γω χρησιμοποιώ επί τρεις μήνες το ίδιο ξυραφάκι της μίας χρήσης. Τέλος πάντων. 
  Όταν γνωρίστηκα με το Στέλιο ήμουνα εικοσιπεντάρα. Νιάτο. Μεγάλος έρωτας, αλλά έρωτας της στιγμής, όπως μου είπε ο ίδιος αργότερα. Της στιγμής. Πώς είναι το ρύζι της στιγμής, το Uncle Ben's, που το βάζεις στο φούρνο μικροκυμάτων και είναι έτοιμο σε τρία λεπτά; Κάτι τέτοιο. Πόσο διαρκεί μία στιγμή; Έλα ντε. Ως αναφορά το Uncle Ben's, διαρκεί τρία λεπτά. Η δική μας 'στιγμή' κράτησε τρία χρόνια συμβίωσης. Τρία γαμωχρόνια ξοδεμένα να κοιμάσαι με το ροχαλητό του, να τρως με τα ρεψίματά του και να μαγειρεύεις ενώ τον ακούς να παίζει το Cocaine του Eric Clapton (τη μανία και αυτή, κάθε μέρα τα ίδια άκουγα για 3 χρόνια) είναι της στιγμής για τον Στελάρα μας. She don't mind, she don't mind, she don't mind cocaine. Αφιερωμένο σε εμένα με πολλή αγάπη. Όμως I did mind cocaine, δεν την ήθελα ρε παιδί μου, πώς το λένε. Και εκείνος ο φίλος του ο κοκάκιας, κάθε φορά που πατούσε σπίτι μας, τα μάτια ήθελα να του βγάλω. Ωξ' από 'δω, παραπέτασμα. Άκου της στιγμής. Έρωτας της στιγμής. Θα σας δώσω εγώ ορισμό για τη στιγμή: χρονικό διάστημα της οποίας η αρχή ορίζεται ως το ξεκίνημα μιας πράξης και το τέλος της είναι και το τέλος της πράξης. Ορίστε. Όλα τα καλύπτει. 
  Γνωριστήκαμε όπως θα γούσταρα να γνωριστώ με αυτόν που θα έπαιρνε τη θέση που είχε ο Στέλιος στη ζωή μου: στη στάση του λεωφορείου, μια ηλίθια μέρα που μισούσα πολύ, είχε κλείσει και το κινητό μου από μπαταρία και δεν είχα να ακούσω μουσική, έβρεχε κιόλας, έκανε κωλόκρυο. Τότε λοιπόν, με πλησίασε ένας τύπος με μπλε φούτερ και κουκούλα, γελαστός, και μου είπε, "Έχω βάλει στοίχημα πενήντα ευρώ με αυτούς εκεί τους μαλάκες" έδειξε μια παρέα κωλόπαιδα στην άκρη του δρόμου με μπύρες και τσιγάρα στα χέρια (α, δικοί μου είναι αυτοί, είχα σκεφτεί) "να φιλήσω την πρώτη γκόμενα που θα πατήσει στη στάση." Γέλασα. "Δεν είμαι η πρώτη γκόμενα που πάτησε στη στάση." αποκρίθηκα. Ανασήκωσε τους ώμους χαμογελώντας. "Δεν είσαι η πρώτη αλλά είσαι η πιο γκόμενα." και μετά, πριν προλάβω να μιλήσω, "Σκατά, γιατί το είπα αυτό; Σόρι, μιλάω πολύ όταν είμαι μαστουρωμένος." και μετά, ξανά, "Σκατά, γιατί είπα αυτό;
  Δεν με πείραξε που ήταν μαστουρωμένος, ούτε που τον έλεγαν Στέλιο (το Στέλιος είναι σκατά όνομα, εκτός αν είσαι παππούς και δώσεις το όνομά σου στο εγγόνι σου και τη λένε Στέλλα, τότε είναι ωραίο) , δεν με πείραξε καν που δεν άκουγε πολύ Ξύλινα Σπαθιά. Έρωτας της στιγμής, αλλά έρωτας. Καψούρα. Oh darling, please believe me, I'll never do you no harm..
  Πώς ήταν η ζωή με το Στέλιο: όμορφη ήταν, άσχημη ήταν, δύσκολη ήταν, εύκολη ήταν, αναποδιές είχε, στροφές είχε, ξύλο είχε, άγριο σεξ είχε, ροκ εν ρολ είχε, ρεμπέτικα δεν είχε, μπύρα είχε, κρασί δεν είχε. Μαλαματίνα είχε, ουίσκι όχι. Στις άσχημες ώρες είχε τσιγάρα, στις εύκολες μουσική. Πριν το σεξ Nirvana, μετά το σεξ Pink Floyd ή Placebo. Το πρωί Σιδηρόπουλος. Κυρίλα δεν έζησα ούτε μία στιγμή σε εκείνα τα τρία χρόνια, για αυτό είμαι περήφανη. Τα μεσημέρια είχε αραλίκι. Durba, ξυλίκι, αραλίκι έλεγαν οι φίλοι του- ξυλίκι στους φασίστες, συμπλήρωνα εγώ. Τα απογεύματα του χειμώνα είχε ταινία, χαρτιά, φιλαράκια. Τα απογεύματα του καλοκαιριού είχε τάβλι, καφέ και πάρκα. Τα μεσημέρια του καλοκαιριού είχε σεξ- άρεσε και στους δυο μας η καλοκαιρινή ιδρωτίλα και η μυρωδιά που σου αφήνει. Κάθε μέρα μετά τις δύο ανάβαμε τσιγάρα και μιλούσαμε. Για τις μαύρες τρύπες, τα μαθηματικά και τα λαχανικά του σούπερ μάρκετ. Και καυγάδες, πολλούς καυγάδες, ξύλο. Τον περιτρυγύριζαν πουτάνες και με περιτρυγύριζαν σαβουρογάμηδες. Μια στο τόσο ένας από τους δυο μας κοιμόταν έξω. Εγώ στης Αλίκης, αυτός στα πάρκα, δεν γούσταρε να κοιμάται σε φίλους. Δεν γούσταρε να κοιμάται με ανθρώπους γενικά, εγώ ήμουν η εξαίρεση και για αυτό ήμουν ευτυχισμένη. Το χειμώνα έμενε έξω μέχρι τις πέντε, και στις πέντε γυρνούσε σπίτι, χωνόταν κάτω απ' τα σκεπάσματα, έβριζε το κρύο για κάμποση ώρα και μετά μου έλεγε, "Σ'αγαπάω, που να σε πάρει ο διάολος." 
  Ήταν όμως έρωτας της στιγμής. Έρωτας της στιγμής σημαίνει έρωτας που συνέβη και πέρασε. Έρωτας που δεν εξελίχθηκε. Καψούρα. Κεραυνός. Μπαμ, φως και σβήνεις. Δεν συνέβη τίποτα. Απλά, ήρθε, μάζεψε τα πράγματά του, και μου είπε, "Γαμιέμαι με άλλη. Φεύγω. Γεια." Εγώ έμεινα, τίποτα δεν είπα, τον κοιτούσα να φεύγει από την πόρτα και δεν έλεγα τίποτα. Πού πας ρε μαλάκα; Πού πας; Κάτσε εδώ, μαζί μου, φτιάχνω μακαρόνια για το μεσημέρι. Ποια είναι αυτή, πού πας; Πού πας, έλα εδώ, πού πας ρε Στελάρα.. Ξαναπέρασε από το σπίτι καμιά- δυο βδομάδες μετά. Με βρήκε όπου με είχε αφήσει. Άρχισε να μου μιλάει, ούτε τα μισά δεν άκουγα. "Κοίτα, ρε" ρε; ρε; "ήταν έρωτας της στιγμής, 'ντάξει; Μην κλαψουρίζεις." και μετά, λες και δεν είπε τίποτα πριν, λες και σβήστηκαν τα δέκα αυτά δευτερόλεπτα, "Θυμάσαι εκείνο το σκισμένο σλίπιν μπαγκ που είχαμε πάρει στη Γαύδο; Ο Άκης δεν έχει και θα του δανείσω αυτό, θα πάμε Αιγαίο. Πού το έβαλες;"
  Έφυγε λοιπόν ο Στελάρας. Έτσι, απλά. Πήρε και το σκισμένο σλίπιν μπαγκ. Πού πας ρε Στελάρα; Πού πας αγόρι μου; Τι στιγμιαίος έρωτας και μαλακίες; Εγώ τι θα κάνω τώρα; Πού με αφήνεις ρε μαλάκα Στέλιο; Γιατί διάολο δεν μου είπατε να 'ρθω κι εγώ στο γαμωαιγαίο, το στανιό μου, τρία χρόνια παρέα κάναμε με τους δικούς σου, χωρίσαμε δεν έγινε και τίποτα, δεν είμαστε παιδιά ρε Στέλιο γαμώ το στανιό μου. Και στην τελική, δεν με νοιάζει που γαμιόσουν με την άλλη ρε Στέλιο. Έλα εδώ ρε μαλάκα. Μ'αφήνεις μόνη μου, αφού το ξέρεις πως δεν την παλεύω μόνη μου ρε Στέλιο, όλα στα είπα. 
  Αλλά, ξέρεις κάτι; Πέρασε ο καιρός. Τώρα γαμιέμαι μ' έναν Παύλο. Και μάντεψε. Ο Παύλος ακούγει και Creedence και Σπαθιά. Μου τραγουδάει τη Λόλα, τη Λόλα που τα καίει όλα, αλλά πού να ξέρεις εσύ. Ένα Cocaine τραγουδούσες εσύ και ούτε που καταλάβαινες γιατί. Σ'αγαπάω. Καλά να περάσεις στο Αιγαίο σου. Δώσε φιλιά στους ωκεανούς από εμένα. Μετάφραση: άντε πνίξου. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου