Κυριακή 27 Απριλίου 2014

The Blood Is Love

 Είμαι οι αναμνήσεις μου. Δεν είμαι μέσα τους· είμαι πίσω τους. Δεν τις φωτογραφίζω απλώς. Τις δημιουργώ. Εν μέρει. Αυτή η αντανάκλαση του παρελθόντος στο κεφάλι μου δεν είναι μία απλή φωτογραφία του γεγονότος· είναι ένα δημιούργημά μου. Το γέννησα. Δεν είμαι το παρελθόν μου. Είμαι οι αναμνήσεις μου.

  We get some rules to follow.. that and this, these and those. No one knows. Αισθάνομαι την παρουσία σου μέσα στο δωμάτιο. Απτή. Άυλη. Άυλη και απτή: παράδοξο. Έχω τα μάτια κλειστά και δεν σε βλέπω. Αλλά σίγουρα αν απλώσω τα χέρια μου θα σ' αγγίξω. Σ' ακούω. Σε γεύομαι. Σε μυρίζω. Σε αισθάνομαι. Σίγουρα θα μπορώ να σ' αγγίξω. Δεν γίνεται να μην είσαι εδώ.

  We get these pills to swallow.. how they stick in your throat. Taste like gold. Δεν θ' απλώσω τα χέρια μου. Θα σου μιλήσω απλώς. Θα μ' ακούσεις. Σ' αισθάνομαι. Υπάρχεις. What you do to me; no one knows.

 
Θα σου πω αυτό που σου λέω πάντα· για τον ίδιο λόγο που στο λέω πάντα. Για να μ' απαντήσεις αυτό που μ' απαντάς πάντα. Θα σ' ακούσω. Θα στο πω, θα τ' ακούσεις, θα μ' απαντήσεις και θα σ' ακούσω. Γιατί υπάρχεις. Σε ακούω. Σε γεύομαι. Σε μυρίζω. Σε αισθάνομαι. Αν απλώσω τα χέρια μου, θα σ' αγγίξω. Αν ανοίξω τα μάτια, θα σε δω. Υπάρχεις, κάθεσαι οκλαδόν απέναντί μου. Η κάπνα αυτή είναι δική σου. Η φασαρία αυτή από 'σενα πηγάζει. Η γεύση αυτή είναι απ' τις στάχτες σου. Είμαι σίγουρη. Υπάρχεις. Σίγουρα.

  Κουνάω το κεφάλι ρυθμικά. Σφίγγω τα μάτια μου. Τα χέρια μου τρέμουν. Έχω ρίγη. Αναγνωρίζω πάνω μου τα συμπτώματα του πανικού. Δε νιώθω τίποτα. Παίρνω αναπνοή. Αλλάζω γνώμη. Ξεφυσάω. Δε νιώθω τίποτα πέρα απ' την ύπαρξή σου. Παίρνω ξανά αναπνοή. "Πατρίδα μου είναι εκεί που μίσησα".
  Σιωπή. Από μέρους σου έστω, μιας και η φασαρία στο δωμάτιο είναι εκκωφαντική. Σκέφτομαι πως ίσως το μουρμούρισα και δεν τ' άκουσες. Εισπνέω ξανά, πιο γρήγορα αυτή τη φορά, και το επαναλαμβάνω δυνατότερα. "Πατρίδα μου είναι εκεί που μίσησα".
  ...

  And I realize you're mine 
  Indeed a fool am I 

   You're mine; γιατί δεν υπάρχεις, δεν υπάρχεις, γιατί κανείς δεν μ' απάντησε, κανείς δεν υπήρχε εκεί, στη θέση που κράτησα για σένα δεν ήταν κανείς· γιατί άπλωσα το χέρι και δεν σ' έπιασα, αυτό είναι το πρόβλημα, κατάλαβες; Άνοιξα τα μάτια και δεν σε είδα. Indeed a fool am I; για να πιστέψω, για λεπτά έστω, στις αισθήσεις μου.

  I journey through the desert of the mind; with the hope.. I follow. Θα κλείσω τα μάτια και θα υπάρχεις πάλι. Θ' απλώσω τα χέρια και θα σ' αγγίξω. Θα σε πιάσω, θα σηκωθούμ' όρθιοι ταυτοχρόνως. Θα σε χορέψω. I drift along the ocean. Dead lifeboats in the sun..

  They come undone. 
Τα χέρια μου θ' αγκαλιάσουν
  το λαιμό σου
  θα τον σφίξουν

  από πάθος
  
 και πόθο 

 θα σε νιώσω
 όπως δεν σ' έχω νιώσει ποτέ ξανά
 θα νιώσω την ζωή σου
 απτή μέσα στις παλάμες μου

 εύθραυστη

 θα στραγγαλίσω
 ό,τι έχει μείνει από 'σένα
 στις παλάμες μου

 θ' αναπνέεις μόνο εμένα
 για 'σένα θα υπάρχω μόνο εγώ
 

 θα μου ανήκεις

θα σε αισθάνομαι
θα σε ακούω
θα σε γεύομαι
θα σε κοιτάζω


θα σε αγγίζω


μόνο εγώ


θα σε σκοτώσω
μόνο εγώ
  Θέλω να υπάρχω για 'μενα κι εξαιτίας μου· πρέπει να φύγεις· πρέπει να σε σκοτώσω για να μ' αγαπάω· θα σφίγγω και θα περιμένω, θα περιμένω, θα περιμένω, θα με κοιτάζεις στα μάτια κι εγώ απλά θα σφίγγω το λαρύγγι σου με όλη μου τη δύναμη και θα περιμένω, θα περιμένω, θα περιμένω, κι εσύ θα με κοιτάζεις, θα με κοιτάζεις, θα με κοιτάζεις. Θα σε χτυπήσω. Θα με χτυπήσεις. Θα ματώσεις. Θα γευτώ το αίμα σου. Θα γευτείς το δικό μου. Κάθε κίνησή μας θα είναι τέχνη. Χορός. Πάθους. Πόθου. Και θα σε σφίγγω, θα σε σφίγγω, θα σε σφίγγω, και θα με κοιτάζεις, θα με κοιτάζεις, θα με κοιτάζεις.

 And I'll realise you're mine
 Indeed a fool am I


 I'll realise you're mine 
 Indeed a fool am I 


..και δεν θα πεθάνεις. Θα σε σκοτώνω και δεν θα πεθαίνεις. Θα ξεψυχάς και δεν θα πεθαίνεις. Γιατί δεν θα υπάρχεις. Δεν υπάρχεις. Δεν υπήρξες. Αυτό είναι το πρόβλημα. Κατάλαβες;

  You know you gotta be free. So free yourself. So kill yourself. Through me. Πρέπει να σε σκοτώσω για να μ'αγαπάω· πρέπει να με σκοτώσω για να σ' αγαπάω. We collide for one embrace, so...



 "Πήγαινε όπου αγαπάς." ..that's all I've got when you're in my head.

 


I close my eyes, I just can't sleep
Where have you gone again my sweet?

On a long slow goodbye?


On a long slow goodbye. 



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου